Tuesday, October 5, 2010

Who's The Driver, He Or She?

Something crossed my mind today....

During those years when I went for a date, it was usually the guy who would be driving the car with the lady beside him. But nowadays...or may I say, this new era, it is not surprising if a lady dates a man and she uses her own car to drive him around instead.... (no way?)

Only thing I haven't seen or heard is that the lady opens the car door for the man... heheheeee...
But then, it will not be surprising too if that happens.... and I am sure the man doesn't like to be treated that way... ok, this is a crappy question...


Why am I story-ing this today? Well, I wonder... just wondering whether it is a "norm" these days to drive your boyfriend around instead of him driving you around... What do you say?

19 comments:

  1. you saw before or not boy holding gf's large handbag when dating. Walking around here and there. That's the trend in KL nowadays. For me it looked weird

    ReplyDelete
  2. kathy, yes, i saw many holding handbags for their girlfrens bec of safety purposes i guess, right?

    ReplyDelete
  3. lol. saw the handbag thing. so common lor... summore the guy put the bags around their shoulder...

    ReplyDelete
  4. ya, nowadays girls do drive the guys.

    ReplyDelete
  5. What's no good about girl drive guy around? The guy try to do anything funny, can toss him out and leave him in the middle of the road ma. LOl!

    ReplyDelete
  6. medie: yeah, my son told me .. he geli to see. hahaha..


    wenn: so it is normal already!


    cleff: make sure the guys dont do that to us as well.. hahaha...

    ReplyDelete
  7. Time has changed. I do drive my boyfriend around, but no I don't ask him to hold my handbag.

    ReplyDelete
  8. Kakaka... yalorr... mebbe guys will do that to us. So far never hear before. My dad carries my mum's handbag all the time too...sometimes, my husband carries my backpack too... I tink quite normal la...

    When i go out wif my dad... he sometimes carry my bag and my handbag too... he said nobody wanna rob an old man la... especially if the old man duzzin wear smartly and half bald...that's why carry our bags for us!

    ReplyDelete
  9. Not suprising as my SIL who drives her bf and now is husband all the time.

    ReplyDelete
  10. Me? Still haven't warm up to this trend yet. Ok, maybe I can drive him around but hell,no way will I open the car door for him! hahaha

    ReplyDelete
  11. jessie: will he hold for you if u asked? :)


    cleff: so nice of your dad.. hey, rich people most of them dress up humbly.. :)


    ling: so it is normal nowadays...


    ipohgal: hahaa.. no way for many ladies too.. unless his hands are fully occupied.. hahhaa..

    ReplyDelete
  12. In my paktor-ing days, which were more than 10 years ago, I too drove my then-boyfriend around in my car as I had graduated a year earlier hence was able to afford a car first. no big deal lor.

    ReplyDelete
  13. reanaclaire: I have a few GUY friends, they're are taking advantage on me, every time going for yum cha/ shopping/movie session, he ask me to drive my car pick him from his house, then after finishing sending him back @@ Not first time, many times le...

    I dunno what is called "GENTLEMAN". I think is called pervert? lolz

    My mom always nagging me, if u go out any guy, please make sure he pay ur BILLS, AA chan ok?? How could u explain this??? any idea? =X

    ReplyDelete
  14. it's getting common that girls are driving the guys around, but for a girl to do that regularly, she must really like him a lot!

    either that, or he must be one heck of a guy!

    ReplyDelete
  15. errr tak hairan! lots of my girls friends , they d one drove their boyfie when on date! ;)

    ReplyDelete
  16. Times have changed.... I've seen a car full of girls (Ah Lians) and one boy, my student (phai k'ia) - useless one sitting in their midst...and looking like he was a king, so proud of himself. I wonder why the girls would one someone like him...and how parents could bring up children to be like those. SIGH!!!

    ReplyDelete
  17. Don't say girls open car door for guys (unheard of). Can hardly find guys that open car door for girls these days.

    ReplyDelete
  18. BB'smum: so u r one terrific woman.. even 10 yrs ago!!


    june: maybe u r really looi keong yan.. the men like your company ma.. independent.. :)


    doc: envy them hor? well, time has changed, i guess.. and also it depends on individual...


    carol: wow.. serious? everytime ah? so boring then...


    stp: gone are our days.. lets move over to welcome the new era... hahahah...


    slavemum: lets ask the men why they dont do that, huh? fear of being teased? :)

    ReplyDelete
  19. I know you were totally confused over this issue. This type of incidents are quite common nowadays. I once faced such a situation.

    ReplyDelete

Thank you, readers!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...