Friday, March 21, 2014

My Post On Abba Songs

I Have A Dream about owning a personalized CD one day and the dream just came came true yesterday!  Money, Money, Money just can't buy this CD, it is specially made by a Kuala Lumpur Blogger by the name of Fernando,  ooppss.. I mean Sherman Koh ....
Knowing me, Knowing you, I do say the queerest things at times, please bear with me...
 My very own Personalized CD!
Here is my favourite Super Trouper band called ABBA 
Vooulez Vous to have this? 
If I am not wrong, One Of Us is going to envy me tonight..... hahahaa...

Interested to know more about The Name Of The Game?  Hop over to the war zone, Waterloo.... you can join in the gang, do not worry about losing, no such thing as The Winner Takes It All, everyone is a winner there!   

Take A Chance On Me and you will see what I mean. 

That is all I wanna say, hope you will Lay All Your Love On Me...hahaha.. just kidding...  Hope you just Gimme, Gimme, Gimme some of your time by coming by....

 I hope I am not crapping too much here, if you think I am, please help me to SOS!! 
Thank You For The Music once again, SK! 
I can't wait to be the Dancing Queen!!

26 comments:

  1. Wow, all nice songs of ABBA. I love their songs too especially Dancing Queen and i bet you will be the dancing queen tonight.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa...and wake up with weary bones tomorrow? hahaha...

      Delete
  2. Who? Who? Who's going to envy you? Hehehehehehe!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. P.S. I have the whole ABBA karaoke collection on vcd. Wanna come and sing? Wink! Wink!

      Delete
    2. YES!!! Last time you showed me all the karaoke albums.. this time we must sing! hahahaa..

      Delete
  3. Congratulations to you once again for winning the CD :)

    Feel happy for you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sharon!! Maybe next time you will too...

      Delete
  4. Wow! Claire, you are good at this. I mean using the name of ABBA songs to compose your post.

    Have a good weekend!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa... just for fun.. needs some cracking though...

      Delete
  5. Mamma Mia!! i really LOVE this post lah, you have got all the title of the songs made into your karangan!! wait, let me count, only 16 of them?? what about the other 3 - Mamma Mia, Does Your Mother Know and Chiquitita?? haha, cannot find anywhere to slot in??

    ReplyDelete
    Replies
    1. you are most welcome, a little token of appreciation from me only lah.. make it big for the year and spam more comments okay?? haha.. when i see you pose with the CD, i am even more happy than the Dancing Queen!! too bad, i wasn't there to hand over the CD in person to you hor?? haha~~ :D

      Delete
    2. Perhaps next time.. still got chance one, right? I didn't mention all the songs at one go... the post will be too long already ..actually I was lost for words already.. needs some cracking to do... not easy.. hahahaa...

      Delete
  6. I'm a huge fan of ABBA too! Proves we're from the same generation. Hahaha! Lucky you :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serious? How come we look so different in terms of skin texture? hahaha...

      Delete
  7. Replies
    1. I think many of us like them too... their songs are really nice...

      Delete
  8. I like dancing queen!!! First heard it from a movie last time, but can't recall what name is that movie anymore!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The movie Mamma Mia! A very entertaining movie ...

      Delete
  9. wow, I love Abba too! This band is so special.
    Congrats for winning a personalized cd from SK!
    he has done a good job!
    you will definitely love the cd like I do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I love it... been playing on my car radio for days.. hahaaa...

      Delete
  10. Lucky Gal..... you just made me jeles!!!!!

    ReplyDelete

Thank you, readers!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...