Sunday, December 29, 2013

My Pool Lessons At The Resort

It was really a relaxing holiday for my family... too bad it was a bit too short, a three days vacation is definitely too short when everyone is enjoying themselves tremendously.  Leaving the work pressure in the office, never need to do housework, no kids to chase after and make sure they are fed properly... phewwww...To me, a real Vacation means all food and play with your love ones, never having to think of anything else... this is what I call bliss... 

Everyone seems to be having a good time and that includes the younger generation as well... I never know Andy can play pool so well.... Now I am wondering whether I paid his college fees and pool tuition fees as well or not.... hmmmm....  He seems to know this game very well....I rather not ask....  benefit of the doubt....

So here we are...learning some tips from him....

Lesson in progress..... 
Demonstration going on.... 
 This is the way how to do it.....
 Let me try..... where shall I put my hand/hands?
 The old learning from the young...
 Yehhh... I think the ball went in!  hahahaa....
 Come, let's have a real game!
I don't mind coming back to this "resort" every year!
Must book early to avoid disappointment.... LOL.......


31 comments:

  1. Didn't play pool for so long!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh.. you know how to play? I dont actually...

      Delete
    2. I so so only, not very expert, don't have the proper correct skill, hehe!!! =]

      Delete
  2. Who's that? Andy's girfriend kah? If you ask me to play, I wil cucuk cucuk...make a lot of holes in the muslin cloth cover on the table. Muahahahahaha!!!!!

    ReplyDelete
  3. Hahaha....His 'extra curricular' activities when not at school. SMI got one pool learning Centre opposite. Hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, like that ah...then must be SMI>...

      Delete
  4. Haha!!!..you look serious. I better step back. Don't play play.

    ReplyDelete
  5. Funny, but I have to admit I also like pool.

    Greetings,
    Filip

    ReplyDelete
  6. There's a pool table in the college i think, everyone can play, i guess that's the place where he practices the game? LOL

    ReplyDelete
  7. I don;t know how to play too. I wonder what kind of resort is this?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am also learning..but never seem to know... :)

      Delete
  8. 3 days of holidays definitely enough for me already. As long as we can relax, have fun and away from our work just for one day also shiok! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Only go back to work with a heavy heart!! :)

      Delete
  9. Haha Claire, you write this in such a funny way - I don't think you paid his pool tuition fees. He is smart so learn it on his own without needing to pay pool tuition fees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun, I hope so... I really hope so... hahahaa...

      Delete
  10. So now with your boys teaching you, you will become what we call a Pool Shark!! Maybe can make some extra money from it, and have fun too! Wishing you and your boys and girl the best New Years ever, Claire!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Ginny, same to you too! You should be resting now... Happy Speedy Recovery!

      Delete
  11. yeah, pool is fun, i love playing.. but only when everyone is about the same level and still learning.. not fun when you are playing with an expert who can get all balls into the hole in just one shot, leaving you to sit aside only watching, hahahaha!! and vice versa.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sk, I get what you mean.. playing with an expert means holding the stick till the end... hahaha...

      Delete
  12. I love to play but I didn't get to play anymore. Used to play at the gym and also at resorts.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow.. geng ah.. I dont know how to handle the long stick.. hahaa...

      Delete
  13. Me not good at all in this, haha xD

    ReplyDelete
  14. I am not good at all in this, haha xD

    ReplyDelete
  15. Pool is fun! Tried before but aint expert.

    When everyone is having great times the holiday always end so fast. Haha.

    Happy new year, Claire.

    Can you email me your mailing address for my record? roliew@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. I used to enjoy paying pool and snooker when i was younger. We could play from after dinner till sunrise! Those days in Penang, the snooker centres operated 24 hours! It was so much fun yeah!

    ReplyDelete

Thank you, readers!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...