Skip to main content

Buffet Dinner At Holiday Inn Hotel, Singapore

Soon we reached our destination for our buffet dinner...Holiday Inn Hotel in Orchard Road, Singapore...
Our buffet dinner was sponsored, thanks to Aaron for booking some tickets through Groupon....

It was quite early when we reached and soon when the dinner started, guests began to flow in...
 
My favourite section is none other than the Desserts!
 Well, this is a common dessert... I think I didn't try this at all.... 
Not because I don't like it.. 
It was because by the time I finished the main dishes, I was too full for anything else...
Normally I don't fancy rainbow cakes but that night was an exception... 
Took a lot of salad though... salmon sashimi... and little bit of this and that... 
In no time, I was totally FULLLLL...... 
Our guest of honour...
Appeared on our TV screen a number of times!  :)
We had a wonderful time on our last evening in Singapore....
Indeed this trip was a memorable one
Almost everything was posted in this blog.. LOL...
Well, when will we see Singapore again?
Soon... I guess.. Pretty Soon!


Comments

  1. Why was it sponsored? Groupon still have to pay mah haha. I see sashimi there! I'd sapu all of them if i were you :P

    ReplyDelete
  2. if me I will wallop all the sashimi. I remember Holiday Inn in Orchard Road. Must visit Spore again. Last time when I stepped on Orchard Road was more than 10years ago. Must a lot has change there.

    ReplyDelete
  3. But you have worked quite a distance from Ibis Hotel to Holiday Inn, how come you eat so little only. Indeed a nice dinner. I just want the desserts only. That aspiring actor???... looks not familiar to me.

    ReplyDelete
  4. Well, you had a good time. Visit again :)

    ReplyDelete
  5. Indeed this trip is a memorable trip for all of you as you spend the whole time relaxing will all your grown up children. Hope the next time all 4 of you get together for a holiday is very near.

    The food looks nice. I don't go for buffet nowadays cos cannot eat as much as last time.

    ReplyDelete
  6. Was this formerly Le Meridian? Or is it the Holiday Inn off Orchard Road...near Supreme Hotel/Grand Central that area?

    ReplyDelete
  7. Wahhhhh!!!! Rub shoulders with famous people!!!! How much per head the buffet? Must be soooo expensive.

    ReplyDelete
  8. Ya...I checked and I am right - the old Holiday Inn, somewhere behind Centrepoint...not along Orchard Road proper. Used to stay at the very much cheaper Supreme - now also not cheap anymore. :(

    ReplyDelete
  9. I just got back from Singapore too recently. Had a fun 5 days there. Walked like madwoman in Orchard. That was fun!

    ReplyDelete
  10. ken: I ate a lot of that... :)


    rose: yes, i think changed a lot since 10 years ago.. but orchard road malls same la.. hahaha..

    ReplyDelete
  11. irene: I ate a lot! so much that i couldnt put in any more desserts..


    weekendwindup: yes, I will.. thanks!

    ReplyDelete
  12. mun: me too..cannot take much when it comes to buffet.. unless sit for hours there.. haahha..


    stp: yes, it is off Orchard Road, that is the one...

    ReplyDelete
  13. stp: yes, must rub rub with the famous.. hahahaa...no hotel is cheap along Orchard road.. that is why we stayed in Bugis... the buffet dinner is around $32 through Groupon...


    bella: walked, shopped till dropped.. right? hahaha


    ReplyDelete
  14. it's always fun to have a family holiday..
    I need to plan one probably next year..

    ReplyDelete
  15. This looks so special and fancy! The rainbow cake is beautiful, and the salmon is lovely! Were you sad to be leaving?

    ReplyDelete
  16. You were in cloud 9 so unable to resist the rainbow cakes huh? haha

    ReplyDelete
  17. the buffet dinner looked more like a desserts buffet for you huh?? hehehe.. main dish is desserts, and dessert is the main dishes :p

    that rainbow cake looks nice and tempting, i actually have not tried rainbow cake before, a bit scared of the colorings~~ :p

    ReplyDelete
  18. Wah, you must've eaten a lot of food while in SG! Did u shop a lot too?? Hahaha!

    ReplyDelete
  19. ginny: Yeah..if only we could stay longer...


    bananaz: desserts maniac! hahaha..

    ReplyDelete
  20. sk: yeah, like you, I am skeptical about the colourings too...


    shirley: surprisingly no.. we didn't shop much.. :)


    kathy: yeah...free is nice! hahaha..

    ReplyDelete
  21. I will take the salmon sashimi first if i were there as it's my favourite, hehe...

    ReplyDelete
  22. Sharon: The fish was very fresh.. no smell... :) Nice!

    ReplyDelete
  23. Love the buffet spread, Claire.

    So how many round you manage to run...hahah

    ReplyDelete
  24. What a clever son you have to plan everything so well including getting the Groupon vouchers. I ate so much Groupon food until I had to rest a while. LOL

    ReplyDelete
  25. TM: yes, now they are big, they can be able to decide...

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you, readers!

Popular posts from this blog

Chinese New Year Reunion Dinner At San Jose 2022

TABLE FOR FOUR... We had our own reunion Chinese New Year dinner on Monday evening.... we made a simple one, just hot pot at home.  All we have to do is to clean the vegetables, get everything defrosted... and the hot pot boiling with a packet of seasoning.  They sell a lot of hot pot seasoning over here, from tomato soup to shrimp and chicken soup, I just threw in the whole packet of paste.  No doubt not so healthy but it is so easily done....  As usual, Chinese New Year won't be CNY without a plate of Loe Sang...  No crackers so I put in a few pieces of Tacos... LOL... Most important is the sauce....  The apricot, plum sauce and honey makes it right.... And our dishes for the evening..... We ate too much shrimps the day before so we omitted for this evening.... Simple and yet satisfying meal for our Reunion Dinner....

Cookies For Chinese New Year 2022 In San Jose

MISSING IN BLOGGING AGAIN.... this has become a norm now ever since I arrived to this continental... LOL... Now I understand the word of Full Commitment when it comes to taking care of baby... seriously, I have to be fully commited and occupied by this little cheeky fella who is now going to be his 10th month soon.  Wow... time flies, when I first came, he was just slightly over four months... that being said, it is soon time fo rme to pack my bags and leave.  LOL... My 6 months being a babysitter is soon over... and did I say I can hardly wait?  NO, NO... I love my job here and I am going to miss my baby tremendously!  I only don't miss his cries!  LOL...  OK, by the time I write this post, Chinese New Year is over, it is now the 4th day of CNY.  Two days before the Lunar New Year, my daughter-in-law and I cooperated fully and baked a few types of cookies.  Looking back at these pictures, I dare say that we did a good job... not on the cookies but at least we had a great time bond

Three Hours City Tour At Ensenada, Mexico

A THREE HOURS CITY TOUR when we embarked in Mexico on the second morning.   My sister booked the three hours city tour in Ensenada, Mexico, a van came to pick us up from the port.  Ensenada is the border of Mexico and it reminds me of Hatyai, a border town too between Malaysia and Thailand.  We were taken to a shopping area where we must haggle for the goods.  LOL.. Yes, something common in my own country... Anyway, we did not buy anything for ourselves... just a wooden handmade truck for my grandson which cost $8usd.   Nothing much to shout about on this three hours excursion, I was so sleepy on the way back to the ship that I dozed off and only awaken when we were driven through the town.  All in all, I just wanted to step onto Mexican soil and I would give this a miss if I were to go on this Mexico cruise again.  LOL... At the open area shopping walking towards the Blowhole... This is La Bufadora Blowhole, an amazing natural marine geyser that is capable of shooting water over 60 fe