Skip to main content

Offer For Reanaclaire.com?

I received this email yesterday from an Eric Leighton....

Our website brokerage firm has a number of active buyers looking to purchase websites like reanaclaire.com.  Can we set a up phone call this week to discuss this opportunity?

I haven't reply to him as yet, I am still calculating...how much is my blog really worth?

Should I respond to this type of email?  Set up a phone call to discuss the rates?  How much should I propose?  Is my blog worth anything more than 100K?  Shall I tell him that I am willing to let go at $100K?  That makes me RM300K richer!

With that kind of money, I can go traveling whenever I like... I can even take my kids along... or bring some of you too...  LOL...

I can always start again a new blog called Clairereana.com, right?

Ok, if we can really sell our blog for a price, will you, would you take up the offer?  :)
 

Comments

  1. Wah.... you really seh tak meh? haha

    ReplyDelete
  2. I would have to find out more first. For one thing, he would own it and could post anything he wants, things you may not like or agree with! I think you should keep your blog really YOUR blog, and not someone else's. But since you are retired, good money. Maybe you could at east talk about it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I think I should enquire more... terms and conditions..

      Delete
  3. Ya, maybe you could at least find out more info about this if it is with no cost to you.

    ReplyDelete
  4. Sound a bit scammy for me thou =O

    ReplyDelete
  5. My niece in law sold her fb page for a good sum. You can do some research first about this fella.

    ReplyDelete
  6. Spam???...quote as much as you can.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, maybe i will tarik harga too.. hahaha...

      Delete
  7. Dunno. According to one of those, mine is worth less than $10,000. Not much value punya blog.... If the money's good, just sell. You can always start another one. Watch out! They may agree, ask you for your bank account details and before you know it, kaboom!!! You would not know what hit you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah yeah... nowadays apa pun boleh jadi one... anything can happen... so I guess it is just a dream...

      Delete
  8. Wahhh if it's not a scam then you ma fatt tatt? Never heard of selling blogs but I've heard of selling of online stores, offered to my sister, everything is there, the customer base.. But she didnt takeup coz the owner wants back a certain % of money..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah lo.. fatt tatt gan... fatt tor tit moong! hahaha..

      Delete
  9. Wow! Yourblog must be good if they really buying. Well, where this guy from?

    If it is true, I dont mind selling. Can start a new blog after that. Haha. But I am not sure how much my blog cost. Sorry, I dont know how much selling price.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, if really price is good and for real.. I would start a new blog too! hahahaa...

      Delete
  10. Better find out more and be careful about it...

    ReplyDelete
  11. wah!! Claire so famous lah.. why not if they are paying you what Facebook paid to buy Whatsapp.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaaha.. I bet it is a scam.. just make own self happy only!

      Delete
  12. Usually I put it into spam mailbox, hehe!!! Don't know why...just expect no free lunch in the world!!! =]

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you, readers!

Popular posts from this blog

Mini Birthday Celebration At August Healing, Ipoh

GETTING HEALED AGAIN... this time four of us went to August Healing for other sweet and savoury delights.  This time when we went up to the little cafe, the tables were all occupied except for one.  Next time we must not go during lunch time.  Mistake....  Anyway, we managed to get a table near the window while waiting for another two of my friends to arrive.  First time visit for them and I hope they like the food there as much as I like them.  We ordered three different varieties to share as we had a heavy breakfast in the morning....  Which shall I choose? Berries bread pudding today....  Forgot what this is called....  Garlic honey scones...  Coffee for my friends.... As for me, I had Chamomile tea....  We ordered one croissant to share.... Smoked duck and omelette fillings... Full to the brim... RM15....  Quiche again.... different fillings this time... RM15 And a Happy Birthday piece of cheese cake... RM14.. Though just a few varieties, we were very full.... For dinner, I just ha

Freshly Baked With Love From Breadlady

BUNS AND PIES... freshly baked with Love.... printed on a brown paper bag, delivered by her handsome son right to my doorstep!  LOL.... Saw it on Facebook, one of my friends put up the fresh curry buns she ordered.  Yours truly saw and salivated and the next thing, I have the details I needed.  During the weekdays, the Breadlady has different kinds of buns and on Saturdays, she makes shepherd pies.  Since I got the details on Friday, I quickly messaged her and ordered 5 packets!  No, I did not eat them all, I ordered for my friends too, they have the same common interest as I do.  LOL...  ' Each set of shepherd pie comes with 2 fresh buns costing RM15.   I like her packing.... Brown paper bag with this slogan... Freshly baked with love...  The pies were still warm when they were delivered to right to  my doorstep with no extra charge... So nice! This was my lunch on Saturday.... I like the buns too...fresh and soft... One is filled with cranberries and apple.. And the other one is

Dim Sum For Six In First Garden, Ipoh

BREAKFAST PLANS.... and we had Dim Sum this morning in First Garden.  We made the plans the night before to meet at the shop at 9am...  (A relief for me cos I had been waking up very early these days!)   Managed to get a big table for six pax, thanks to two of my friends who were there earlier than 9.  Except for the SOP procedures, it looks like business were back to normal in some areas.  We spent around an hour enjoying the below Dim Sum and we would be meeting again for lunch later!  Opppsss... it is all about eating again during this time of RMCO... (Recovery Movement Control Order) First to be served... the Dim Sum-s... And the total cost for our orders came to RM60.... Definitely a good deal... I am definitely full.... for now! LOL...