Skip to main content

In The Morning...

Yes, as I wrote last night, I am back in One Piece! After enduring a night stay and some hectic assignments till nearly 12 midnight, our group survived it all with a merry spirit. Though some complained of sleepless nights, nevertheless, most of them enjoyed the two days one night of Teambuilding course.

First time I have gone to one and I hope I do not have to go anymore. I am not adventurous, I did not go to the caves nor wade in the river. All these I am very scared.... call me a coward... I don't mind as long as I do not need to experience the fear of water and height... Other then that, you can ask me to do whatever... assignments, presentation or even singing which I look forward to but unfortunately, that didn't materialize...

Before departure, everyone was in high spirits
including Claire??? hahahaha...

Comments

  1. Let's have the AFTER post! LOL!!!

    P.S.
    HELP! Some competition but I dunno exactly what to do (too lazy to read the fine print) but I think you have to click the link and go to the bottom of the post and click LIKE...and post a comment or two if you wish. Your support much appreciated. Tnx.

    http://mastraveller.com/Blogs/Malaysia/2011/02/27/I-m-going-home/1148/

    ReplyDelete
  2. yeah...how was it after the teambulding?

    ReplyDelete
  3. stp: ok i like it liow in the facebook of that post.. i also blur like u...ask cleff to read.. hahaha..


    chris: after effect, become more blur and lazy.. hahaha..


    kathy: wah... if got ah, i famous liow!

    ReplyDelete
  4. i would definitely love to get away from work to join this camp.

    ReplyDelete
  5. Got loose some weight? Then when go back home.....can go makan-makan a lot liao! LOL!

    ReplyDelete
  6. oooh, i'm very curious what was the teambuilding activities, sounds great and all women in the group smiling so confidently in the bus before departure, haha.. :)

    ReplyDelete
  7. Sorry, that was the wrong place to post the entry. Now I'm working on a new entry...but just cannot post the video. Yes, have to submit a video with the blogpost, kacau only. The website keeps shutting down... Easier to just go to town and buy TOTO! Tsk! Tsk!

    ReplyDelete
  8. Hahaha I'm the opposite. I rather do those actions than doing presentation. Hehehe.

    ReplyDelete
  9. wenn: oh, u love? i rather stay home one...


    pete: u r very right!!


    sk: if u cant beat them, have to join them to be cheerful!!


    stp: haha.. u r addicted to vincent tan liow! how much u kena, btw? :)


    cheeyee: i love neither! hahaha..

    ReplyDelete
  10. Looks great.....any pic for the AFTER?..

    ReplyDelete
  11. Claire: U show ur trademark again. This time with ur matching blouse! Peace! BTW, team building must be something interesting rite?

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you, readers!

Popular posts from this blog

Reunion At Museum Restaurant At Starling Mall

CLASSMATES REUNION... but not from my year.  i just tagged along with my sister who wanted my company that evening.  She was going to meet up with some of her classmates at The Starling mall.  I did not want to drive there, taking Grab is a much easier and practical choice, considering it was rush hour in the evening.  Furthermore, I am not familiar with the roads... both of us might panic on the federal highway.  LOL... 
Having someone to take us there is so stress free, we only have to pay RM20 for the ride.  :)  Our first time to Startling Mall and being made familiar by one of the bloggers, Phong Hong who used to post up her lunch meals taken from there.  We were supposed to meet up at 7pm but we reached there an hour earlier to "survey" the shops and ended up buying a "bit."  Blame it on my sister who always like to give positive comments most of the time!   The dinner was held at The Museum.... Originated from Ipoh actually and how there is a branch here in …

Getaway Weekday Trip To Cameron Highlands

UPHILL....

It has been two years since I last made an overnight trip to Cameron Highlands.  It was an impromptu trip, we only talked about it a couple of nights and the next day, all was arranged and done.  My friend rented the apartment from her niece, for two nights, we got a good deal, each of us only paid RM50 for a two nights stay.  Of course, it was an off peak season, otherwise we could not get the good deal offer.  LOL.... My friends planned everything from A to Z, they even went marketing to buy all the food stuff needed, pre-cooked some to take up for our steamboat dinner in the evening.  The weather was very cooling and nice, we had to wear our jackets especially in the evenings and mornings. 

Started off our journey by eating something light from Ipoh cos we have planned to take something good for lunch in Tringkap.  On the way, we stopped at a place called Green View Garden for some desserts before proceeding for our lunch.  Hmmmm... desserts before main meal?
Our fir…

Gathering At Top Grade Hot Soup, Ipoh

HOT SOUP ON RAINY DAYS... Yes, nowadays it pours, almost every day and in the late afternoon.  So cooling that I do not need to switch on the air con these days.  For cooling days, it is best to drink hot soup but do not land into one, okay?  LOL.. 
A few of my classmates planned an evening out at Top Grade restaurant at Festival Walk area.  I did not know that Ipoh has a branch, my first time was taken in Penang.  The boss told us that they have a branch in Ipoh, that sounds great!  I like their soup cooked with coconut water, the sweet taste is there... but funny, I don't know it is me or the soup, I still find the one I ordered in Penang is much nicer than this Ipoh branch.  I tried two times in Ipoh, my verdict?  The soup is still better in Penang.. okay, Penang wins!  The coconut soup base looks like this.....  Consisting of chicken, pig stomach, chestnuts, corn, red dates...  It cost RM58 since I am a member.. otherwise it is RM78... Others are add-ons...  And the soup gang…