Skip to main content

My Kind of Method Against Dirt

Good news!! I heard that the Durian season is around the corner! Yummsss.. Just thinking of it make me salivating especially those with the golden yellow in colour ones!
I remember the last time I took was the trip down in Kuala Lumpur, that was ages back, I think!
With all types of durians ranging from D1 to D24 or 26, whatever, I hope to buy some nice ones
and keep frozen in the fridge... then one day I can take out two or three seeds to go with rice!
Looks yucky and gross on my fingers, eh....
This is what I love about this Malaysian Fruit...
The smell never goes off with one wash or two washes....
But I have confidence that my "durian smell fingers" will go off when I use this....
This is called Plumeria hand wash, the latest scent in town...
Designed like purple falling leaves... 
And one blogger told me that it looks very "disco-like" too!
I do understand what she meant.... LOL...
Now I put this just beside my basin....
I only used it once a day actually...
*Sayang to use*
Just press once and with that, I rub it on my moist hands...
After few seconds, wash it off...
And what is the end result?
Instead of feeling dry like other brands,
I was surprised that this Method handwash does not...
Instead my hands or your hands will feel just as before... soft... aheemm...
Last time I used dishwashing soap to wash my hands especially after handling my doggies....

 
But now using Method handwash, our hands feel clean and 
not only that, they smell good too!
I think Whitney here will love the smell too... right, Whitney? 

Alright, enough said and done....
Here is some good news... 
Wanna take a grab on these Method products?
Just join in their fun contest here
http://www.fb.com/methodmalaysia

Ok briefly....
Share your dirty little secret...
or as many as you want and post them on method malaysia's facebook page...
Read all about the contest on their page...
Contest opening on 16 May to midnight 22 May 2014..
More details at their facebook page...
Well, today is the 18th already... 
See you there!!



Comments

  1. your doggies are cute! my mom's afraid of dogs so i can't have one :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. It involves lots of work when it comes to taking care of doggies.. .

      Delete
  2. I'm huge fan of dogs too & I own a Shih Tzu. Love the shape of the bottle too! Mmmm...... the scent seems to be coming out from my screen now...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... so serious! That shows my post is effective then.. hahaha...

      Delete
  3. This is big news...you have another dog, Whitney? Or are you dog sitting? He is so cute! Yes, we use Method and like it. The bottle of purple cleaner is really good too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Method is sold in US too? That is great!

      Delete
  4. Wow, King of the fruit, my favourite and I love it more than the doggie & handwash, hahaha. I am scared of anything that is hairy & flurry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh then we go for the sharp thorns, Irene!! hahaha...

      Delete
  5. Good luck to all joining... Mr, same with Ken - poor daughter not allowed to have dogs or any pat - her mum doesn't like, phobia - attacked by neighbours' rotweiller once.. Is that how you spell it?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitely not rot.. hahaha.. you added some sarcasm there? hahaha...

      Delete
  6. oh, METHOD!! nice products, and i lover their packaging.. and of course their effective cleaning agent as well as that fragrant scent left behind after each clean.. awesome!! :)

    ReplyDelete
  7. Good luck those who's joining the contest, few more days to the end!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I havent joined in yet ... must think of what is the quirkiest...

      Delete
  8. Durians!! Not my thing at all, haha xD

    I love this bottle design, so cool!

    ReplyDelete
  9. I was wondering what has durian got to.do with method. Now I know. Claire is so creative!

    ReplyDelete
  10. yeah lo...i wish they would make it into body wash too

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you, readers!

Popular posts from this blog

Mini Birthday Celebration At August Healing, Ipoh

GETTING HEALED AGAIN... this time four of us went to August Healing for other sweet and savoury delights.  This time when we went up to the little cafe, the tables were all occupied except for one.  Next time we must not go during lunch time.  Mistake....  Anyway, we managed to get a table near the window while waiting for another two of my friends to arrive.  First time visit for them and I hope they like the food there as much as I like them.  We ordered three different varieties to share as we had a heavy breakfast in the morning....  Which shall I choose? Berries bread pudding today....  Forgot what this is called....  Garlic honey scones...  Coffee for my friends.... As for me, I had Chamomile tea....  We ordered one croissant to share.... Smoked duck and omelette fillings... Full to the brim... RM15....  Quiche again.... different fillings this time... RM15 And a Happy Birthday piece of cheese cake... RM14.. Though just a few varieties, we were very full.... For dinner, I just ha

Two Dishes One Soup Dinner

AUNTIE'S SIMPLE COOKING... for dinner on one evening.... Defrosted a piece of cod, my last piece in the freezer besides another few more pieces of other types of fish.  I think I consume the most fish this year, never bought so many types of fish before.  Maybe it is made easier for me this year cos of the online shopping at Gracious, cleaned, vacuumed and free delivery above RM50.   My last piece of cod.... A plate of greens called Yau Mak...  Not so sure what it is called in English And chicken herbal soup....  My complete meal for one evening....  As usual, I do not take much rice... Or perhaps I did not take rice at all for this meal....  LOL... 

Freshly Baked With Love From Breadlady

BUNS AND PIES... freshly baked with Love.... printed on a brown paper bag, delivered by her handsome son right to my doorstep!  LOL.... Saw it on Facebook, one of my friends put up the fresh curry buns she ordered.  Yours truly saw and salivated and the next thing, I have the details I needed.  During the weekdays, the Breadlady has different kinds of buns and on Saturdays, she makes shepherd pies.  Since I got the details on Friday, I quickly messaged her and ordered 5 packets!  No, I did not eat them all, I ordered for my friends too, they have the same common interest as I do.  LOL...  ' Each set of shepherd pie comes with 2 fresh buns costing RM15.   I like her packing.... Brown paper bag with this slogan... Freshly baked with love...  The pies were still warm when they were delivered to right to  my doorstep with no extra charge... So nice! This was my lunch on Saturday.... I like the buns too...fresh and soft... One is filled with cranberries and apple.. And the other one is