Skip to main content

Hot Spicy Appetizing Food At Big Fan, Menglembu

IT WAS ALMOST TIME FOR LUNCH WHEN WE FINISHED OUR WALK IN AEON BIG, FARLIM. Since we were around that area, my friend suggested that we go to Big Fan food court in.Menglembu. A Big Yes from me for I had never been there.  Furthermore someone mentioned Black Vinegar pork knuckles is worth going for... imagining that alone had left me drooling!  Let's go!!

Oh me Oh my!  How was the taste?
Just go and order it.... no regrets!
Someone ordered this for me.... she said this is good for my legs... 
No wonder my legs are so thin cos I love chicken legs!
A combination of this and that.... 
My friend ordered their hot and spicy chicken curry mee...
Looks so so delicious....!!
As for the desserts... nothing much to shout about unfortunately....
Too colourful and too much for my liking.... 
But all in all, it was a very light lunch for me actually...
I took only a bit of this and that...
Saving up "space" for some other food in another place!



Comments

  1. I love every single dish. Oh yeah, my favourite chicken legs. True kah those who love chicken legs have thin legs. It applies to me then, hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Irene, I am proof that it is not true haha...I love chicken legs but my legs are not thin lol!

      Delete
  2. OMG! I want thay vinegar pork knuckle! Drooling.

    Not much of a chicken feet fan. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me fan of almost everything edible I think.. hahahaa

      Delete
  3. Eyewwwwww!!!! Chicken claws! I'll have the black vinegar pork knuckle, please.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why eww at chicken claws? Pork knuckle also feet mah...some more it is more difficult to clean than chicken claws

      Delete
    2. hahahaa... so you dont like the claws!!

      Delete
  4. The vinegar pork knuckle is worth going for. Their siew chow dishes are good too.

    ReplyDelete
  5. No thanks to chicken feets...

    Oh dear, see the vinegar pork knuckles makes me drool for it, here hardly see vinegar pork knuckles, usually is braised pork knuckles...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh how come not many like the feet of chicken!

      Delete
  6. wow, black vinegar pork knuckles. It has been ages since I last had it.

    ReplyDelete
  7. hmmm, this time i gotta be frank and say "No, thank you" for the first two dishes there, hahaha.. but i would welcome the noodles and also the desserts.. oh, the desserts not so nice ke?? no wonder you wanted to go elsewhere to make your meal more "complete", hehehe.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, once not so full, the mind naturally goes to another place.. this is called wai sik..

      Delete
  8. I also heard that chicken feet is good for the legs, makes the leg strong it seems. Don't know how true it is but since you like it, might as well eat lah, right? hah..hah...

    ReplyDelete
  9. I like the vinegar taste in the vinegar pork dish. Eat chicken legs to get the collagen to have smooth skin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wonder if the myths are true... anyway, just eat!!

      Delete
  10. We had a lot of last minute decorations to add, and the staff was eager and willing to help. The food at LA venues was amazing. They have extremely unique and tasty food. Also this place has great views and beautiful big rooms.

    ReplyDelete
  11. Wah very ngum eat leh...i love...hahaha

    ReplyDelete
  12. I always could eat this Black Vinegar pork knuckles all by myself.
    Is it bad for health??? I think no. LOL

    ReplyDelete
  13. These companies will normally be cheaper than others that offer the service over the phone, but of course the level of customer service that you can receive if any problems arise is lower. Immobilien in Budapest

    ReplyDelete
  14. It's not all about current Hollywood and Cannes famous people - Bodrum has attracted some very heavy hitters in the past. Anthony and Cleopatra slept in Bodrum, and it is said that Alexander the Great, who conquered the city in 334 B.C., idled away the hours exploring the areas numerous coves and white sand beaches before pushing on. real estate Budapest

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you, readers!

Popular posts from this blog

Our Orders From Afghanistan, Spanish And Australia

My Final post on the Food Festival in the Victoria Market on Wednesday night.... The atmosphere at the market was "enhanced" by the cheerful songs and music by a group band... It was indeed a merry evening filled with music-licous folk songs in the air... . Ok, how to find four seats in this crowd.... hmmmm....... Somehow we managed to... and these were what my boys brought back to our table.... Mexican rice with oysters... or is it Spanish rice?   Both are the same, I guess... LOL.... Afghanistan Food.... chunks of chicken meat with naan.... Brazilian food.... don't ask me what it is.... I just ate what was on the table....  But I am amazed by this giant burger....  ..... and what burger is this? They told me it is Crocodile Tail Burger! Meat from the crocodile tail?  Is it just a name or what... I really don't know... Took a few bites of it... and I am full!! Well, these were the food we

My Failed Project In Baking Mini Egg Cakes

FAILED THIS TIME..... I don't know why, I follow exactly the ingredients and the method written in her website but it was not successful.  Something went wrong somewhere but I don't think I want to try it again.  This recipe is called Mini Egg Cake which is supposed to be soft, airy, light sponge cake but the way I made them, they turned out hard and crusty cake.   If I try again one day, I will half the portion... cos I like to eat these traditional egg cakes.... The Ingredients...  No point putting the recipe here since I failed..  LOL...  The portions of this recipe....  It looked very promising when I put them into the oven.... Even when they were in the baking process... they look good, aren't they? LOL...  I was so happy just by looking at the mini egg cakes in the tray....  And after they were let out... my heart sank....  The minute I took them out from the tray, I knew... Hard at the top...  Tak Jadi = Failed.... Now come to t

Hooks for Writing an Industrial Revolution Essay

What would you say to a person to persuade him or  her to do anything you want? A well-structured utterance will be more efficient from a psychological point of view. Such written utterances may be called hooks. The role of a hook sentence is closely connected with the essence of the word’s original meani ng. Its notion is a metal, curved tool for catching fish. That  is  it! The main function of a grabbing sentence is  to catch somebody’s attention. Do not hesitate to use Spider Essay Writing Service  if you need to write your academic writing. Writing an industrial revolution essay, it may seem a little bit challenging to compose a coherent and releva nt statement that will attract people at the first sight. However, we can provide you with several pieces of advice on how to create a trap sentence even for a difficult topic such as the industrial revolution.  What Should You Do to Get an Eye-Catching Se ntence?  We single out several useful methods and tricks to make your